2017 Klubbträffen i Lund

Vårt träff högkvarter var Scandic Star i Lund under tiden 13 – 16/7 2017

Torsdag 13/7, ankomstdag
Mötesdeltagarna kom till hotellet från morgon till kväll, blev incheckade. Många tillbringade dagen på parkeringen för att hälsa på de som kom och titta på bilarna.

Fredag 14/7.
Vi gör en biltur till Bjärred Saltsjöbad för att äta lunch på en restaurang ute i havet via en lång brygga.

Därefter begav vi oss tillbaka till Lund för att se oss omkring i innerstadens sevärdheter och fika.

Senare på eftermiddagen hade vi “bakluckeloppis” och på kvällen åt vi en tvårätters middag på hotellet.

Lördag 15/7.
Vi och bilarna gör en tur på de skånska vägarna ned till Johannamuseet i närheten av Skurup, också benämnt Minnenas museum, där vi kom att äta dagens lunch och besöka museet.

Väl tillbaka i Lund blev det årsmöte på hotellet och på kvällen trerätters middag.

Söndag 16/7.
Efter frukosten blev det till att packa ihop för hemfärd, och säga adjö till nya och gamla vänner.

Vi tackar värdparen Bengt-Åke & Ann-Christin Larsson samt Jan-Inge & Ann-Kristin Larsson för en trevlig helg.